掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

葉翠翠:36歲葉翠翠再做媽咪 開刀誕9磅小小王子 __,翠翠,葉翠翠,

生咗啦,恭喜晒!前港姐冠軍葉翠翠開刀順利誕下第二胎,她稍作休息隨即於社交網上載一家四口開心合照報喜,寫道:「小小王子來到我們的家庭了9磅,非常健康!生 ...


生咗啦,恭喜晒!


前港姐冠軍葉翠翠開刀順利誕下第二胎,她稍作休息隨即於社交網上載一家四口開心合照報喜,寫道:「小小王子來到我們的家庭了9磅,非常健康!生產過程順利,聽到小小王子的嘩嘩哭聲,真的好感動…」

翠翠事後接受東網電話訪問開心表示:「因為第一胎比預產期早咗,而有咗第一胎嘅關係,今次知道發生乜事,所以開刀前真係有啲緊張,最搞笑係我同老公講,叫佢幫我睇清楚BB多唔多頭髮、有冇胎記,當我知道佢一切健康正常,自己都安心晒。」產後翠翠聲音尚算精神,初步預計約周三(7月4日)出院返家休息。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!