掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

黃秋生:秋生指私生子被趕出家門瞓車:佢得幾件衫 __,秋生,黃秋生,

黃秋生擔心私生子冇家可歸。藝人黃秋生早前承認有一名廿歲私生子William,一直以來與William保持聯絡及供書教學,對於William生母Joyc ...


黃秋生擔心私生子冇家可歸。


藝人黃秋生早前承認有一名廿歲私生子William,一直以來與William保持聯絡及供書教學,對於William生母Joyce事隔多年突然公開此事,秋生向東網直言:「可能係我直接畀錢個仔,唔經佢手啩!」Joyce與秋生維持情侶關係長達十年,之後兩人分手,有指Joyce自與秋生分手後,結婚兩次,與現任老公育有一對子女,擁有自己的家庭,但有指過去多年,Joyce一直視William如籌碼,不時用兒子要脅秋生付錢,秋生愛子心切,亦甘做人肉提款機。現在秋生直接將錢交到兒子手上,因而惹怒Joyce。

秋生表示兒子返英國後被趕出家門,擔心對準備入大學的兒子有影響:「過完嚟旅行(香港)佢(Joyce)唔畀佢入屋執嘢,得番過嚟嗰幾件衫同passport囉,乜都冇,唔畀佢返屋企,咁佢咪攞埋架車走,如果冇地方瞓咪瞓車囉,佢係咪黐線㗎?我未打電話去,嗰邊朝頭早6點幾,佢話住一晚酒店,去朋友屋企瞓住先,仲有兩個月先入大學,入住宿舍嗰啲搞掂晒,咁人哋放緊假,就趕去出去瞓街,真係癲癲哋。」據知,William是收到秋生的錢住酒店,秋生再爆Seed補充說:「其實咁多年佢都用個仔做要脅工具,有啲嘢搞唔到咪搞我囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!