掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

薰妮:紅斑狼瘡症跟一世!薰妮曾遭前夫虐打4次 __,薰妮,

薰妮嘅人生就好似佢首名曲一樣!「韶華去,四季暗中追隨,逝去了的都已逝去。」薰妮姐姐呢首《每當變幻時》唱到街知巷聞,可以話係膾炙人口,呢首歌由「詞壇聖手 ...


薰妮嘅人生就好似佢首名曲一樣!


「韶華去,四季暗中追隨,逝去了的都已逝去。」薰妮姐姐呢首《每當變幻時》唱到街知巷聞,可以話係膾炙人口,呢首歌由「詞壇聖手」盧國沾所填,薰妮1977年喺《歡樂今宵》首唱《每當變幻時》,當時佢得21歲,年紀輕輕但歌聲中卻帶點蒼涼,原來當時佢爸爸媽媽離婚,初嘗殘酷事實,當年佢一聽到呢首歌,都忍唔住喊。

「夢如人生,試問誰能料」廿幾年前,薰妮曾結婚,並育有一子一女,但因為當時嘅老公鍾意飲酒,更醉後失控毆打佢4次,令佢終於忍唔住離婚,不過一對仔女就跟咗爸爸!而薰妮離婚後就一直單身,並喺2005年復出!不過喺10年前,佢證實患上紅斑狼瘡症,呢個病難以斷尾,要一直食藥同埋唔可以接觸陽光,就算出去都要擔遮,如果唔係就會搞到皮膚紅腫,之所以佢多數只會喺夜間出動!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!