掃呢頁CODE去手機

2018年6月17日 星期日

【無奈拍《強姦3》】有頭髮邊個想做癩痢?張文慈:唔係為親人,我死咗九次! __,張文慈,

張文慈曾拍王晶電影《強姦3》,直言唔係心甘情願。(無綫電視截圖/資料圖片)
張文慈早前接受梁泰來訪問。96年憑參選亞姐入行、兩年前轉投TVB嘅張文慈(Pinky),最近有份喺《宮心計2深宮計》中飾演汪司饍。Pinky近日接受商 ...


張文慈早前接受梁泰來訪問。 張文慈早前接受梁泰來訪問。

96年憑參選亞姐入行、兩年前轉投TVB嘅張文慈(Pinky),最近有份喺《宮心計2深宮計》中飾演汪司饍。Pinky近日接受商台《1圈圈 星光背後》訪問,提到當年選完亞姐後,因為一篇專訪揭露曾被「迷姦」哄動一時,結果被亞視雪藏。佢話:「其實已經唔係我能唔能夠講呢件事,而是近日又再被翻炒,我唔想被人覺得我拎來嚟造宣傳。當時我覺得自己好醜、好害怕、好不開心,嗰時真係唔識得如何處理。公司藝員部可能誤會咗我,都好難怪佢哋,因為我自己都有責任,只怪自己笨。」

張文慈四歲父母離異,由祖母一手撫育佢同兩位弟弟成長,佢坦言家貧,入行都係為咗肩負養家責任。但當年被雪藏,收入完全停頓,故此無奈接拍咗王晶電影《強姦3之OL誘惑》維持生計,佢話:「嗰時年紀仲小,冇安全感,只覺得如果我唔拍(《強姦3》)嘅話,以後就唔能夠拍。講真,『有頭髮,邊個想做癩痢?』,拍攝時,真係一啲都唔開心。但我當時覺得,唔拍就冇路行。所以當時我覺得自己嘅人生好委曲,我真的行錯好多路!」

之後,張文慈被冠以「三級女星」,但佢重申《強姦3》只係二級半電影:「我要澄清,我從沒拍過暴露的三級片!」

 

2010年離開亞視北上發展,同年因為見朋友轉變亦成為基督徒,令一向缺乏愛嘅佢,尋回生存價值。佢話:「我曾經諗過唔知為乜而生存,但我有一個生存嘅理由,就是嫲嫲,係佢養大我,所以我要養佢報答佢。唔係為親人,我死咗九次!我真係有諗過自殺,就係嗰段被雪藏嘅時間,有一日我坐喺窗口,真係好想跳落去。」

另外,張文慈至今單身多年,佢覺得或者同演壞女人角色太多有關,佢話:「我多數吸引壞男人,每個男人都以為我好嗲,其實我好男仔頭,入行以來拍過拖嘅男人,一隻手數得晒!信主之後,我都係單身,亦被標籤『剩女』,但我一啲都唔怕,一啲都唔擔心,因為我活得好精采,最重要活得好開心。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!