掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

米雪:【堅變首飾箱】愛駒跑出!米雪直豎拇指 __,米雪,

贏咗啦!藝人米雪孖苗僑偉(三哥)到馬場支持他們有份嘅愛駒「蟲草之星」出賽,最終順利贏頭馬,米雪竟然因為盪失路落唔切嚟影相!但係睇到米雪笑到咁開心,又直 ...


贏咗藝人米雪孖苗僑偉(三哥)到馬場支持他們有份嘅愛駒「蟲草之星」出賽,最終順利贏頭馬,米雪竟然因為盪失路落唔切嚟影相!但係睇到米雪笑到咁開心,又直 ...


贏咗


藝人米雪孖苗僑偉(三哥)到馬場支持他們有份嘅愛駒「蟲草之星」出賽,最終順利贏頭馬,米雪竟然因為盪失路落唔切嚟影相!但係睇到米雪笑到咁開心,又直豎拇指,呢次仲唔係「藥箱都變成首飾箱」!

米雪接受東網訪問話:「今次拉頭馬覺得好開心,啱啱上咗去睇,而且落嚟嗰陣又有Fans搵我影相,所以遲咗先落嚟呀!同埋三哥好有經驗,佢一早就預咗會贏,結果真係贏咗!」估唔到拎過馬來西亞視帝嘅三哥,唔止做戲叻就,仲好有眼光添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!