掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

唔怕被標籤性變態 黃子華為陳冠希平反 __,子華,陳冠希,黃子華,

■黃子華前晚論盡香港城中熱話,尾聲清唱時更哽咽唱不下去。
■黃子華前晚論盡香港城中熱話,尾聲清唱時更哽咽唱不下去。黃子華前晚在紅館為一連26場的最後一次棟篤笑「金盆𠺘口」揭開序幕,席間他狂爆金句諷刺時弊,論盡 ...


黃子華前晚在紅館為一連26場的最後一次棟篤笑「金盆𠺘口」揭開序幕,席間他狂爆金句諷刺時弊,論盡香港的熱門話題,政治、民生,甚至娛樂新聞都一網打盡。首場尾聲,子華用了近12分鐘評論08年發生的「閃卡」事件,他說︰「要封殺陳冠希,因為我哋睇咗人哋唔係公開上映嘅戲……」



■陳冠希當年因為「閃卡」事件要公開道歉,更因此被網友鬧爆。資料圖片 ■陳冠希當年因為「閃卡」事件要公開道歉,更因此被網友鬧爆。資料圖片
■馬雲在《功守道》中打贏甄子丹(左),盡顯金錢霸氣。劇照

■馬雲在《功守道》中打贏甄子丹(左),盡顯金錢霸氣。劇照

呼籲放生

子華首度為陳冠希平反︰「佢整電腦變咗俾整蠱,但嗰班受害人『s』,變晒被告『s』,然後受審、受判,甚至『受摺埋』。最陰功仲要個個要走出嚟認錯,陳冠希教識咗全香港,唔好亂咁整電腦……咁多年,香港冇人走出嚟同佢平反,因為邊個平反,邊個就係變態!係性變態!」又指如果有人選特首,政綱是「領養穿山甲,放生陳冠希」就好了。

之後子華又談到王家衛︰「好多香港電影人好唔鍾意王家衛,因為佢蝕大本?唔係吖,小弟都拍咗套叫《一蚊雞保鑣》,收咗五位數字,但蝕大本都冇人憎我喎……我收咗人哋嘅資本,我想回本,回唔到箒!但王家衛好似唔係好想回本咁喎!呢個係香港資本主義嘅反骨仔,係jetso嘅無間道!」



寸爆馬雲

子華又寸爆之前馬雲打贏甄子丹的微電影《功守道》,他說︰「打完《戰狼》吳京、甄子丹、李連杰囉,馬雲咪就係唔知乜叫做『面斥不雅』囉……一個有錢人打贏晒所有高手,即係話只要肯埋單,唔怕唔夠班……」觀眾掌聲如雷。

尾聲時,子華清唱了幾句「勞碌半生忙打拼,想喺太平盛世,做個小明星,贏咗有糖,時光荏苒……」唱到此處,子華突然哽咽唱不下去,要用紙巾印一印眼睛,停一停等心情平復。

採訪:王連連、曹家誠

攝影:沈健程



【狂爆金句】「性工作者勁過獸醫」

黃子華開騷當然妙語連珠,令人拍案叫絕,以下節錄了部份金句。

講陳冠希︰你有婚前性行為,就唔可以做娛樂圈。

講妓女︰性工作者勁過獸醫,你行入去就係野獸,行出嚟就做番個人。

講前特首︰你唔生性又講一句「梁振英係好嘢嚟嘅!」但係冇得連任,共產黨冇眼光




鍾意就快D Share啦!