掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

張景淳:網民革命成功!張景淳愛回家與呂慧儀續前緣 __,張景淳,愛.回家,愛回家,呂慧儀,

張景淳好開心網民咁喜歡佢。藝人張景淳早前於劇集《愛.回家之開心速遞》飾演「龔燁」一角而人氣急升,但因為工作關係,當時佢要暫時離開劇組,搞到成班網友大呼 ...


張景淳好開心網民咁喜歡佢。


藝人張景淳早前於劇集《愛.回家之開心速遞》飾演「龔燁」一角而人氣急升,但因為工作關係,當時佢要暫時離開劇組,搞到成班網友大呼不捨,發起「工業行動」要求景淳快回家!

估唔到網民呢股力量咁快就成功,景淳向東網透露即將回家,繼續同飾演「熊若水」嘅呂慧儀再擦出火花,他說:「好開心,因為大家都好歡迎我返嚟,真係好似返屋企咁,同埋好鍾意拍攝呢個感覺,因為有呂慧儀呢個好好嘅對手,同佢演戲係好好玩,因為佢真係畀到好多嘢出嚟嘅一個人,每日對戲時都有好多即興嘅嘢,令到我每日都好期待,所以能夠返去真係好開心。」

講到網民好期待佢返嚟,佢話好似圓咗粉絲嘅願望咁:「因為我走嗰陣就話有工業行動啦,講咗咁多個月,終於發生咗,令到我拍攝時好有動力,好期待出街時粉絲嘅感覺同埋回響。上次我係比較傷感咁離開,今次我繼續會同呂慧儀做冤家,故事亦有唔同嘅走法,希望大家留意!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!