掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

陳妍希:仔都生埋!陳妍希演小龍女全因陳曉? __,小龍女,陳曉,陳妍希,妍希,吳卓林,

老公一早認定佢?台灣女神陳妍希5年前一套內地劇《神鵰俠侶》與內地男星陳曉戲假情真,最後結婚生仔,有人爆料當年原本係搵Angelababy飾演小龍女一角 ...


老公一早認定佢?


台灣女神陳妍希5年前一套內地劇《神鵰俠侶》與內地男星陳曉戲假情真,最後結婚生仔,有人爆料當年原本係搵Angelababy飾演小龍女一角,但由於陳曉公司有份投資該部劇集,所以只好順陳曉意搵陳妍希做女主角。陳妍希冇正面回應係咪真事,只係反問點解隔咗咁耐大家仲要深究。

由女神變成人母,養育方面,妍希就話想做虎媽,因為覺得小朋友係需要正確引導,反而老公陳曉就太錫囝囝。至於讀書方面,妍希話小星星嘅快樂比分數更重要,佢鍾意做咩,就向嗰個方向發展。一歲半嘅囝囝小星星一直都係真人騷的邀請目標,不過畀唔畀囝囝曝光呢個問題,妍希就仲諗緊。

陳妍希仲講到有生第2胎嘅諗法,但兩公婆都各有各忙,好多時都只係靠電話視像維繫感情,最長仲試過7日冇見小星星,做人計劃只好暫緩。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!