掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

楊卓娜:情有獨鍾!楊卓娜自爆勁冧「新仔」 __,楊卓娜,

睇嚟佢今次真係好Like「囝囝」喎。藝人楊卓娜日前出席無綫新劇《BB來了》宣傳,透露劇中演專業陪月,雖然已為人母,但透過角色亦學到不少已遺忘及不懂的湊 ...


睇嚟佢今次真係好Like「囝囝」喎。


藝人楊卓娜日前出席無綫新劇《BB來了》宣傳,透露劇中演專業陪月,雖然已為人母,但透過角色亦學到不少已遺忘及不懂的湊B知識,更指對劇中一名4歲的小演員情有獨鍾,她謂:「佢係我拍攝以來遇到最好嘅小演員,直頭當佢係仔咁,佢又好sweet,記台詞好叻,又易入戲,最重要係鍾意拍戲,就算當時佢做唔到要求,只要幫一幫佢就入到角色,真係有天份,仲要靚仔添!」

正同時開拍新劇《十八年後的殺人告白》及《C9特工》的她,為了與囡囡出埠旅行,特別提早三個月請假,更說:「本來想去韓國,但陳爽佢哋啱啱去完,所以就改去內地,再加上有酒店贊助嘛,咁就一齊去玩囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!