掃呢頁CODE去手機

2018年7月31日 星期二

林志穎:林志穎再做爸爸?老婆着鬆身裙凸肚孕味濃 __,林志穎,

林志穎終於追女成功?台灣男星林志穎有三個仔,一家五口非常熱鬧!不過眾所周知,其實佢好想要個女,之前仲試過將孖仔Jenson同Kyson打扮成小女僕!最 ...


林志穎終於追女成功?


台灣男星林志穎有三個仔,一家五口非常熱鬧!不過眾所周知,其實佢好想要個女,之前仲試過將孖仔Jenson同Kyson打扮成小女僕!最近就傳出林志穎再做爸爸,事源佢老婆陳若儀(Kelly)喺微博上載咗全身相,見佢着上鬆身長裙睇落肚凸凸,好有孕味,有網民留言問佢「是否再懷孕」、「是小公主嗎」?尋日仲係佢哋補辦婚禮5周年,唔通真係有好消息?

正當大家都恭喜林志穎再做爸爸時,佢就否認老婆大肚,話大家諗太多,如果有好消息會分享!其實前幾日Kelly上載過做Gym相,身形Fit爆露出纖腰,完全唔似大肚,睇嚟要再等吓喇!

林志穎大仔Kimi 2009年出世,相隔6年,林志穎再做爸爸,老婆為佢生咗雙胞胎兒子,依家已經2歲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!