掃呢頁CODE去手機

2018年7月17日 星期二

伍樂怡:孖伍樂怡做Twins 鄺潔楹自覺配唔上仙氣 __,伍樂怡,鄺潔楹,Twins,

鄺潔楹搞笑話自己配不上「仙氣Twins」呢個稱號呀!無綫索女伍樂怡(Kelly)與鄺潔楹(Judy)齊齊主持無綫節目《3日2夜》,反應極好獲封「仙氣T ...


鄺潔楹搞笑話自己配不上「仙氣Twins」呢個稱號呀!


無綫索女伍樂怡(Kelly)與鄺潔楹(Judy)齊齊主持無綫節目《3日2夜》,反應極好獲封「仙氣Twins」,不少支持者都指兩位女主持相當夾,Kelly受訪笑言:「Judy就大情大性,我就直腸直肚,所以拍起上嚟都好夾。」而Judy則搞笑稱配不上「仙氣Twins」稱號:「因為好多Twins身形差唔多,但我哋身高差一截呀!我哋都有擔心過硬撼世界盃會影響收視,估唔到播出又好多人留言話睇咗,仲話好鍾意我哋姊妹情!」

被笑似廚房女工

Kelly更自爆浴帽Look被Judy取笑形象破滅:「有朝早空檔同Judy出去游水,素顏出海加唔想整濕頭髮,所以我拎咗頂浴帽笠頭,畀Judy見到笑我似廚房女工!最後浴帽去游水係唔work嘅,前功盡廢頭髮濕晒!」

她又指今次在關島上天下海,提到高空跳傘她直言不會驚:「最驚反而係揸小型飛機,唔知哪來的信心以為會掌握到,點知上到機就好驚,見到啲制唔知邊個打邊個,好擔心咁問機師我係咪揸到,真係重重難關!」

提到今次是自選港姐之後首次着泳裝出鏡,她表示:「去陽光海灘地方着泳裝好合情合理,因為有去旅行的感覺,今次都係寓工作於娛樂。(出鏡前有冇keep fit?)冇喎,係拍之前食清淡啲,就係怕拍泳衣前食得太多嘢,但去到關島就出事冇再理,好彩拍泳衣前都唔算食得太豐富。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!