掃呢頁CODE去手機

2018年7月17日 星期二

傅珮嘉Maggie:住「邪教」民宿!傅珮嘉日本撞鬼晒證據 __,傅珮嘉,

傅珮嘉自爆去日本屋久島拍MV驚遇靈異事,一路講一路驚!歌手傅珮嘉(Maggie)今日上電台宣傳最新慘情歌《絕望元年》,甫見記者即急不及待分享於日本屋久 ...


傅珮嘉自爆去日本屋久島拍MV驚遇靈異事,一路講一路驚!


歌手傅珮嘉(Maggie)今日上電台宣傳最新慘情歌《絕望元年》,甫見記者即急不及待分享於日本屋久島拍攝MV時遇到的靈異事!Maggie憶述期間仍心有餘悸,更向記者展示靈異照:「呢個地方又稱『幽靈公主森林』,因為宮崎駿套《幽靈公主》都喺呢度取景,另一日就去咗間歷史悠久嘅民宿,個屋主好古怪,話咩都唔可以掂,唔可以掂啲畫,咁當地導遊就同我哋講,如果上網Search個畫家名係邪教名,係有個組織。喺間屋入面我就已經好唔舒服,不過我對呢啲嘢唔敏感嘅,但後尾影咗張相,一睇我就話係撞鬼囉!(畀靈異相畀記者睇)咁啱有個人樣喺度,眼、耳、口、鼻又齊蔭,成個凶靈咁!」

畀老公笑

而相中的確可隱約見到Maggie頭頂對上有個奇怪小朋友「人樣」,隔籬更疑似有「另一隻」,她續話平時睇鬼片都驚到瞓唔着:「當晚收到相老公都笑我,就連經理人都話冇事,但我好肯定嗰度係塊鏡,冇其他嘢!」當記者叫Maggie將相刪除時,她本來想即刻照做,但下一秒就無奈笑話:「已經印咗喺隻碟入面!」

突然想喊

Maggie表示沒有住進其民宿,不過拍攝MV前一日,就有兩名當地導遊先「勇闖」布置場景:「佢哋都話唔敢瞓,仲話聽到啲聲!」她又稱拍攝期間突然見到屋內橫樑上有一比一的人形空心模型,旁邊更有用白布遮蓋住的「藝術品」,不過就唔夠膽去查明「真相」,大感恐怖!懷疑「撞鬼」的Maggie為證明真有其事,仲拎出「證據」:「MV入面有兩幕要喊,當大家都以為我係聽到隻歌而做戲,但係我係突然嗰刻好想喊!真係解釋唔到。」她再補充屋主另一「規矩」是不能讓女生去廁所:「好彩呢方面我好忍得,忍咗一日。」

感謝粉絲

此外講回新歌,Maggie開心話新歌推出後收到好多回響,有不少Fans都幫手Share出去:「佢哋對新歌好有考究,依家出廣東歌好啱,一首首出佢哋會好Detail去研究。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!