掃呢頁CODE去手機

2018年9月25日 星期二

《都市閒情》:《都市閒情》再會!安德尊威盡攞傑出員工獎 __,《都市閒情》,安德尊,

《都市閒情》開廠錄影曼最後一日,唔少網民都話可惜!超過26年歷史的無綫長壽節目《都市閒情》下星期將改革成新資訊節目。節目Icon主持安德尊與宋芝齡等在 ...


《都市閒情》開廠錄影曼最後一日,唔少網民都話可惜!


超過26年歷史的無綫長壽節目《都市閒情》下星期將改革成新資訊節目。 節目Icon主持安德尊與宋芝齡等在中秋節慶團圓為節目最後一日開廠錄影。

安德尊更接獲好消息,他成為無綫開台逾50年來首位藝員獲得傑出員工獎項,他說:「TVB開台以嚟都未試過有藝員攞過呢個獎,最初知道提名參加以為都會落選,希望以後多啲演員朋友攞到呢個獎,得到內部同事認同唔容易,真係覺得好榮幸,雖然提名人保密,但我都希望可以搵佢出嚟,哈哈。」

為《都》主持超過12年的安德尊被問到最後一日錄影可會不捨?他說:「又冇乜特別,因為都係轉模式,之後都係呢班人、呢個廠去做,基本上係一樣。」

宋芝齡亦沒有不捨,認為新節目主要是加強了資訊性,好似早前到元朗一間有機水產養殖場拍攝,除了介紹食物,還會介紹魚類養殖環境及飼養方法,資訊性更豐富。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!