掃呢頁CODE去手機

2018年9月18日 星期二

美女學徒洛兒被狠飛?!Toyz:係我太帥,無安全感 __,

美女學徒洛兒被狠飛?! Toyz:係我太帥,無安全感
美女學徒洛兒被狠飛?! Toyz:係我太帥,無安全感因為新一輯《美女廚房》而令網民加深認識的美女廚房學徒洛兒,最近被網民爆料,話佢同前世界冠軍男友To ...


美女學徒洛兒被狠飛?! Toyz:係我太帥,無安全感





因為新一輯《美女廚房》而令網民加深認識的美女廚房學徒洛兒,最近被網民爆料,話佢同前世界冠軍男友Toyz宣佈玩完(即分手)。消息一出,隨即引黎多方猜測,有網民話「男方有名氣,今時今日大把女埋身」;亦有網民表示「洛兒靠TOYZ被認識,加上參加美女廚房後有小小紅,所以分手係遲早的事」。咁事實到底係點?




英雄聯盟」前世界冠軍Toyz

靠打機賺錢,是不少年輕人的「理想」,但如果要日復日地練習,未必人人能夠承受。「英雄聯盟」前世界冠軍Toyz(劉偉健)是本港最出名的電競選手,相信有打開機的機迷都會認識佢。不過識佢之餘,相信唔少人仲要憎佢,因為佢除咗打機賺到錢、出到位之餘,仲有 Lokyii 洛兒呢位索到爆嘅女朋友!

你話Toyz又點會唔做咗男人公敵吖



發放消息的巴打「Windowstenkiller」就咁講;

椅子外型帥氣,情感動向也是粉絲關注的議題。事實上椅子和女友「洛兒LokYii 」穩定交往許久,女友洛兒除了是一名DJ之外,同時也是一名演員,甜美的外型加上火辣的身材深受粉絲喜愛,因為兩人相當登對,粉絲也一直坐等他們步入禮堂,不過近日椅子卻在影片中表示自己分手了?!



佢更轉發 Toyz直播時的回應;

椅子近日在開遊戲實況時突然嚴肅表示:「各位,其實我最近心情不是很好,因為有件事情一直想要跟大家說可是沒有機會,就是我分手了」,投下震撼彈,不過後來他又話鋒一轉,說道:「但是原因是因為…我帥到分手,安全感不夠」,之後則不再談此事,對於兩人的戀情也沒有再多做說明。



Toyz 真係有名氣,又真係大把女埋身。

仲問應該寵幸那一個。



雖然唔知網民的猜測係咪事實,但承載住世界冠軍名頭,Toyz 事業發展的確如日方中。

加盟英皇娛樂集團

《英雄聯盟》LMS 委員釋出 Raise Gaming(RG)經營權轉交英皇娛樂集團,香港方面便傳出正式資訊-英皇娛樂宣布成立「英皇電競」,由拿下《英雄聯盟》S2 世界冠軍的中路選手劉偉健(Toyz)擔任戰隊總監。

英皇娛樂集團行政總裁許佩斯於報導中指出,集團看見電競產業擁有潛力,因此決定成立「英皇電競」提供給年輕人,藉此促進電競生態健康發展。英皇電競業務總監張焯然則表示,今、明兩年的發展主要有三大方向:電競聯賽、電競隊伍管理及開辦電競學院。



洛兒回應

lok_lokyii 你會偶爾想我嗎?



lok_lokyii有沒有試過有一刻,突然不知道自己想要什麼⋯⋯但前一秒還非常堅定



DJ女神 – Lokyii 洛兒

但大家可能唔知 Lokyii 洛兒喺 DJ界早已經打出名堂!

擁有34C、25、34三圍數字嘅佢,因為美女廚房成為學徒後,知名度大增!



不過,勿論分手係唔係事實,相信Lokyii都大把人爭
















鍾意就快D Share啦!