掃呢頁CODE去手機

2018年10月18日 星期四

【女神回來了】嘉儀BB唔留戀TVB :以前做主播出鏡逐次計錢 而家收入穩定 (足本版) __,周嘉儀,女神,TVB,

無綫出過唔少養眼女主播,好似女神陳嘉欣、張文采,不過前者離開無綫做公關,後者則剛結婚做人妻。離開無綫三年幾,一直在証券公司做市場推廣的周嘉儀,近日回歸 ...




無綫出過唔少養眼女主播,好似女神陳嘉欣、張文采,不過前者離開無綫做公關,後者則剛結婚做人妻。離開無綫三年幾,一直在証券公司做市場推廣的周嘉儀,近日回歸幕前,不過她轉了去亞視,為他們的新節目《香港追擊搜》做主持。

第一日入廠,嘉儀BB最初因為唔習慣而NG多次,不過之後就開始上軌道。入亞視做主持,她認為好有挑戰性。

「記者都會問酬勞幾多。大家都會例牌話係開心價,其實我真係唔會太着眼酬勞有幾多,而係呢個合作、經驗對自己有冇得益。我希望做嘅同以前唔同,可以有發揮,挑戰自己。」嘉儀BB補充:「喺證券公司嘅收入,當然比以前逐次計算出鏡費會比較穩定,因為以往真係逐次出鏡計錢,亦都唔知今個月會報導邊個時段。」難怪BB今次可以不計酬勞接新工作。

鍾意就快D Share啦!