掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

洪永城靠幽默冧掂超蓮 __,何超蓮,洪永城,

洪永城希望拍完劇可以放假與女友過二人世界。
洪永城昨日與賭王三房千金何超蓮,在旺角出席護膚品活動。兩人日前遠赴冰島為品牌拍攝短片,問到洪永城女友梁諾妍有否同行?他說:「冇,將來有好多地方會同佢去 ...


洪永城昨日與賭王三房千金何超蓮,在旺角出席護膚品活動。兩人日前遠赴冰島為品牌拍攝短片,問到洪永城女友梁諾妍有否同行?他說:「冇,將來有好多地方會同佢去,我要了解吓佢鍾意啲乜地方。」問到會否計劃情人節出遊?洪永城直言有機會:「睇吓時間就唔就到,因為公司2月都有個trip,有節目要安排,希望可以月尾拍完劇放吓假,可以過二人世界。」



超蓮現在專注工作,感情事隨緣。 超蓮現在專注工作,感情事隨緣。

提到日前帶女友跟蕭正楠、黃翠如一同開party,洪永城坦言女友已融入朋友圈:「介紹咗,唔錯嘅,幾融入到,大家都有共同嘅興趣。」問到他有否受好友喜訊感染,加快步伐結婚?洪永城說:「每對情侶都有自己嘅步伐,未咁快,暫時都未有閃婚計劃。」同場的超蓮就讚洪永城幽默,自己找男友也會喜歡懂得搞笑的男士,但她現時只望工作做出好成績。

採訪:羅慧敏

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!