掃呢頁CODE去手機

2019年2月3日 星期日

【梁佩瑚胞弟】結束近20年愛情長跑 梁焯皓向戴辛尉求婚成功 __,戴辛尉,梁佩瑚,梁焯皓,

(Ig圖片、資料圖片)
恭喜!繼農夫的C君求婚成功後,歌手梁焯皓在昨晚,原來亦已向拍拖接近20年的女友戴辛尉(爸爸是已故歌唱老師戴思聰)求婚成功,戴辛尉是霆鋒初戀女友。梁焯皓 ...


恭喜!繼農夫的C君求婚成功後,歌手梁焯皓在昨晚,原來亦已向拍拖接近20年的女友戴辛尉(爸爸是已故歌唱老師戴思聰)求婚成功,戴辛尉是霆鋒初戀女友。梁焯皓的胞姐,即前港姐梁佩瑚更在社交網開心share弟弟的求婚過程,更寫着:「Congratulations to my Alan & Wancy #AW愛你永久」



片段一開始,先見梁佩瑚拖着被蒙眼的戴辛尉進入卡拉OK房,其間戴辛尉更問梁佩瑚:「做咩?」梁焯皓則唱着許志安的《唯獨你是不可取替》,之後梁佩瑚拿走戴辛尉的眼罩,此時拿着戒指的梁焯皓便走到戴辛尉面前,然後半跪下向她求婚,戴辛尉表現得又驚又喜,一直狂叫,而最後她亦攬着梁焯皓示意答應,之後戴辛尉更主動咀嘴梁焯皓,而最後梁焯皓亦有為戴辛尉戴上戒指,場面非常溫馨。



梁焯皓今日回覆《蘋果》表示:「我同辛尉喺1999開始拍拖,到而家都就嚟廿年。當日我哋屋企團年叫佢嚟食飯,喺卡啦OK房準備咗一啲『Marry Me』嘅佈置,扮玩遊戲要佢幪面,又安排佢最後一個入嚟,我等佢入嚟就俾驚喜佢。」梁焯皓又多謝胞姐佩瑚幫手準備戒指。



梁焯皓又說19年時光過得飛快:「我屋企同佢屋企關係好似自己人咁,時間過得好快,過時過節去旅行都係一齊,我唔覺得話好長。其實一年前已經決定結婚,一個女仔同咗你咁耐,我覺得都係時候。」



談到婚禮安排,梁焯皓希望在豬年完成:「盡量喺19年入面結婚,而家都係好初步,唔知要請幾多人,香港訂酒席都幾麻煩,問緊朋友邊度好可以插隊,希望豬年可以搞掂。」



梁佩瑚就向《蘋果》透露,梁焯皓的求婚戒指重兩卡:「其實梁焯皓有求婚呢個構思都係年幾前嘅事,戒指係我幫佢鑲,不過佢一直都冇行動。直至上個月佢同我講要做嘢,團年多人係最好時機。我覺得求婚咁大件事,梗係要有特色嘢,所以我設計咗個蒙眼卡啦OK計劃。」梁佩瑚又補充:「當然好開心,焯皓係我哋兄弟姊妹入面最遲一個成家立室嘅人,所以好開心。我同Wancy識咗好多年,當時一齊學唱歌,我以為佢會感動到喊,反而師母就喊,大家都好開心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(Ig圖片、資料圖片) 戴辛尉攬實未來老公梁焯皓 戴辛尉攬實未來老公梁焯皓
梁焯皓幫戴辛尉戴上戒指

梁焯皓幫戴辛尉戴上戒指
梁佩瑚在社交網貼出胞弟手拖着戴辛尉的照片(Ig圖片)

梁佩瑚在社交網貼出胞弟手拖着戴辛尉的照片(Ig圖片)
戴辛尉被蒙眼帶入卡拉OK房(Ig圖片)

戴辛尉被蒙眼帶入卡拉OK房(Ig圖片)
見梁焯皓求婚,戴辛尉表現得又驚又喜(Ig圖片)

見梁焯皓求婚,戴辛尉表現得又驚又喜(Ig圖片)
梁焯皓半下跪(Ig圖片)

梁焯皓半下跪(Ig圖片)
咀足4秒(Ig圖片)

咀足4秒(Ig圖片)
胞姐梁佩瑚表現得非常興奮

胞姐梁佩瑚表現得非常興奮

鍾意就快D Share啦!