掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

張家輝:票房破2千萬!林嘉欣約粉絲過情人節慶祝 __,張家輝,林嘉欣,鍾嘉欣,

英皇電影《廉政風雲煙幕》上映六天,累計票房破二千萬大關,冠絕港產賀歲片!正於海外旅行的主角之一張家輝得聞喜訊即叫好,他回覆東網稱:「聽到呢個消息好開心 ...


英皇電影《廉政風雲 煙幕》上映六天,累計票房破二千萬大關,冠絕港產賀歲片!正於海外旅行的主角之一張家輝得聞喜訊即叫好,他回覆東網稱:「聽到呢個消息好開心,希望導演、老闆快啲請食飯!(趕返嚟出席慶功?)盡量抽時間我開緊另一套電影,要睇檔期夾唔夾到。(續集有冇興趣?)梗係有興趣啦,好想台前幕後再嚟多一次鬥下戲,希望票房愈嚟愈好!」影后林嘉欣稱:「我哋嘅願望成真,套戲破二千萬,恭喜導演麥兆輝、楊受成老闆,曾講過破二千萬好似要做少少嘢回饋觀眾,係咩呢?莫非係一齊過情人節?」

至於導演麥兆輝亦稱:「真係多謝大家,所有工作人員嘅努力,一部戲拍出嚟,唔係我一個人功勞,有演員、制片、宣傳、發行咁,一齊努力嘅成果,希望有個好嘅紀錄,所有人都開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!