掃呢頁CODE去手機

2019年2月10日 星期日

每日一片:每日一片:醉酒男搭港鐵唔檢點?阿叔「教仔」獲激讚 __,港鐵,

如果在交通工具上,看見一名醉酒男子,你會如何處理?網民KwanYeung今日(10日)凌晨1時許,在Fb群組「香港突發事故報料區」上載了一條短片。一名 ...


如果在交通工具上,看見一名醉酒男子,你會如何處理?網民Kwan Yeung今日(10日)凌晨1時許,在Fb群組「香港突發事故報料區」上載了一條短片。一名中年男子在港鐵車廂內,出手教訓一名懷疑飲醉酒「唔檢點」的年輕男子。阿叔舉動未有惹來網民反感,反而獲得激讚。

影片剛開始,便拍到年輕男子向阿叔大罵:「你老X!」阿叔聞言,立即以一招「箍頸」回應,並怒斥:「行出去呀!屎忽鬼!」隨後便把年輕男子拖出車廂。影片後段,有女子大叫:「喺車度有人打交呀,快啲過嚟」惟片段未有顯示事件如何收科。

據發文者指,事發於零時20分左右,在收工搭港鐵荃灣線時,「突然聽到有人好大聲講嘢」,之後就拍下了阿叔教訓年輕男子的一幕,「之後聽其他人講,係因為個後生仔飲大咗,坐得唔好,人哋叫佢坐好啲,就鬧人,最後個阿叔冇着上身衫,㩒住個後生仔喺地下。」

不少網民看過片段後,大讚阿叔做得好,認為「唔識飲就唔好學人飲」,並且「求下集,好想知之後點。」惟亦有人直言,「阿叔太衝動,依家基本判打人」、「為咗個𡃁仔,畀人告唔值得!」不過,亦有網民呼籲「唔好跟車太貼」,「條片影唔到上文下理呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!