掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

徐綺雯:結束7年婚姻!徐綺雯擲千萬搞生意做女強人 __,徐綺雯,

婚後依然活躍社交界的名模徐綺雯(Candy),於2011年和澳門製衣業太子爺的鄺姓男友結婚後,直至2016年一索得男誕下兒子Carlton,一家三口樂 ...


婚後依然活躍社交界的名模徐綺雯(Candy),於2011年和澳門製衣業太子爺的鄺姓男友結婚後,直至2016年一索得男誕下兒子Carlton,一家三口樂也融融,惟最近傳出婚變!

Candy接受東網訪問,坦認早前已正式簽字離婚,夫妻關係七年止步。她說:「係和平分手,因為性格不合,呢兩年各有各忙,佢做生意,我除咗照顧囝囝之外,都有繼續做model同埋發展其他生意,始終大家都忙,當然為咗囝囝有好努力去修補,但緣盡始終係緣盡。囝囝撫養權歸我,前夫會定期嚟探佢,我同佢都想令囝囝覺得同以前一樣,只係父母分開咗去錫佢。」

Candy直言單身後不考慮重投律師生涯,反而早前斥資過千萬元和朋友合作搞珠寶批發生意,並和意大利及巴黎等廠商合作,早前遠赴意大利洽談合作時,路經當地的浪漫小城維羅納(Verona),即啟發她設計珠寶的念頭並推出Verona系列。莎士比亞名作《羅密歐與茱麗業》的背景正是維羅納,刻骨銘心的愛情正是其設計意念:「愛情係麵包亦都係甜品,愛情對女人係重要,無論關係長或短,總有刻骨銘心嘅時刻。我付出十年時間同青春,雖然最後離婚,但點都要放下向前看,代表人生新一頁,唔會因為一次失敗而灰心。愛情要隨遇而安,但寧缺勿濫,對我同個仔好好嘅話最緊要。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!