掃呢頁CODE去手機

2019年2月20日 星期三

【原班人馬拍攝未必係好事】《皓鑭傳》的賣點 卻變成痛點 __,《皓鑭傳》,

「原班人馬」,用得呢點作為招徠,一般都係個優點。不過,《皓鑭傳》成績麻麻,有人認為某認度就係衰喺「原班人馬」之上。畢竟《延禧攻略》太成功,每個角色都令 ...




「原班人馬」,用得呢點作為招徠,一般都係個優點。不過,《皓鑭傳》成績麻麻,有人認為某認度就係衰喺「原班人馬」之上。畢竟《延禧攻略》太成功,每個角色都令人印象深刻,就連劇中好早出場又好快賣鹹鴨蛋嘅閒角,例如繡坊繡女吉祥、玲瓏等,觀眾至今仍記得佢哋造型、記得發生喺佢哋身上嘅劇情。

當《延禧》角色仍深植觀眾心嘅時候,《皓鑭》反而出現好多相同面孔,家中長輩見到岫玉,仍會叫佢做舒妃;睇到公子蛟,繼續嗌佢弘晝或者和親王;到醫師殷小春出場,會話終於有明玉喇!唔知大家又有無出現呢種以《延禧》角色名,去稱呼《皓鑭》人物嘅情況呢?如果有嘅話,睇怕每個參與過上部劇嘅演員出場,大家都要叫一叫佢哋《延禧》個名,而且人數都唔少,好似高貴妃、袁春望、愉妃、珍兒、方姑姑、張嬤嬤、裕太妃等等。

當然,觀眾會叫李皓鑭做魏瓔珞、叫呂不韋做皇上乾隆嘅情況應該好少,如果連男、女主角嘅名都不被觀眾記住,咁《皓鑭傳》就真係非一般的失敗喇!

順帶一提,有人指兩部劇嘅角色安排,其實係有前世今生嘅味道喺裡頭,因為李玉雖然喺《皓鑭傳》做咗丞相,但骨子裡仲有浸太監除;瓔珞老竇無論喺咩朝代,依然為咗家族、仕途,賣個女落「火坑」;錦繡繼續搞小動作整鬼女主角,而吉祥仍然係女主角嘅好姊妹。


鍾意就快D Share啦!