掃呢頁CODE去手機

2019年2月11日 星期一

同Sammi爭天后 __,Sam,Sammi,許冠傑,鄭秀文,

李蕙敏當年跟鄭秀文(Sammi)鬥爭激烈,本來有機會爭位上天后,卻因為聲帶生繭的打擊,令事業沉寂了好幾年,李蕙敏說:「當時我冇同Sammi鍊,大家咁諗 ...


李蕙敏當年跟鄭秀文(Sammi)鬥爭激烈,本來有機會爭位上天后,卻因為聲帶生繭的打擊,令事業沉寂了好幾年,李蕙敏說:「當時我冇同Sammi鍊,大家咁諗啫,其實係自己做自己嘢,同邊個都冇乜交流,根本忙到走馬燈咁,雖然成日都見,但冇乜時間傾偈。」

相關新聞:搵番自己把聲



從黑洞走出來

當年事業由高山走入低谷,今日的李蕙敏豁達說:「當時因為唱片公司合約關係,加上爸爸又走咗,自己喺唔開心狀態,唔想同人social,冇同行內朋友聯絡,啲人咪覺得唔見咗我。我諗其實每個人喺生命裏面,都有唔開心嘅時候,當然有迷茫,我成日覺得近30歲,啲人就會諗未來應該點、係咪應該改變?有好多人生關口,需要時間從黑洞走出嚟,so far自己睇好多書,學到好多嘢,令我個人正面啲,因為唔開心,諗嘢都偏向負面,你見我以前嘅樣都比較慘,但其實我係開朗。」




鍾意就快D Share啦!