掃呢頁CODE去手機

2019年3月16日 星期六

陳豪爆囡囡貪靚 祖藍個女獲網民激讚 __,王祖藍,陳豪,

自認保守的陳豪大讚囡囡特別可愛。
自認保守的陳豪大讚囡囡特別可愛。陳豪昨日在馬鞍山出席兒童餐廳活動,太太陳茵媺日前在社交平台貼了兩歲囡囡Camilla扮公主的相片,陳豪爆女兒很貪靚,喜 ...


陳豪昨日在馬鞍山出席兒童餐廳活動,太太陳茵媺日前在社交平台貼了兩歲囡囡Camilla扮公主的相片,陳豪爆女兒很貪靚,喜歡電影《魔雪奇緣》(Frozen)中的主角Elsa,他說:「有日媽咪行旺角見到Elsa嘅衫,買咗啲畀阿女,而阿女好鍾意靚嘅嘢,又愛打扮,見到媽咪嘅化妝品就眼甘甘望實。」



陳茵媺曾奪港姐冠軍,但老公陳豪不想囡囡穿泳衣選美。資料圖片 陳茵媺曾奪港姐冠軍,但老公陳豪不想囡囡穿泳衣選美。資料圖片
陳豪囡囡Camilla非常貪靚,愛扮公主。資料圖片

陳豪囡囡Camilla非常貪靚,愛扮公主。資料圖片

陳豪不會阻止女兒打扮,更不斷讚女兒:「佢係特別可愛嘅,又cute又得意,打扮少少,總之好可愛。」他又自言保守,坦言不希望女兒將來參選港姐,問到是否不希望女兒穿泳衣公開讓人看?陳豪說:「最好唔好先注重教育,想佢獨立,但又唔想佢咁快大。」

採訪:王連連

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!