掃呢頁CODE去手機

2019年3月16日 星期六

鄭嘉穎:一個月大喇!鄭嘉穎陳凱琳啜爆網球王子 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

藝人陳凱琳(Grace)上月為老公鄭嘉穎誕下囝囝Rafael,不經不覺寶貝仔已經一個月大。今日,Grace喺社交網分享一張一家三口全家幅,相中嘉穎抱住 ...


藝人陳凱琳(Grace)上月為老公鄭嘉穎誕下囝囝Rafael,不經不覺寶貝仔已經一個月大。今日,Grace喺社交網分享一張一家三口全家幅,相中嘉穎抱住囝囝,兩公婆仲齊齊錫BB個面珠仔,成個畫面勁有愛!

此外,枱上放有一個兩層高嘅生日蛋糕,蛋糕上更有網球拍等裝飾,睇嚟佢哋都想囝囝大個似爸爸一樣熱愛網球!Grace以英文留言:「你是我們生活中的光明和幸福,我們會做任何事情讓你安全,受保護和被愛的!Happy 1-Month Old Baby Rafa!」

為咗同大家一齊分享喜悅兼Sweet吓,嘉穎同Grace仲派糖畀朋友們,盒糖上有張心意卡寫住「Welcoming Rafael to the Cheng family & Blessings from us to you(歡迎Rafael降臨鄭家,我哋為大家送上祝福)」,相當溫馨。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!