掃呢頁CODE去手機

2019年3月16日 星期六

黃秋生三奪影帝 少女流露仰慕眼神爭相合照 __,黃秋生,

雨傘運動之後,一直有指黃秋生被多方封殺,演藝事業大受影響,佢自己都用「坐咗5年」,去形容無工開嘅日子。不過,好戲之人如秋生,唔收片酬拍一套《淪落人》, ...




雨傘運動之後,一直有指黃秋生被多方封殺,演藝事業大受影響,佢自己都用「坐咗5年」,去形容無工開嘅日子。

不過,好戲之人如秋生,唔收片酬拍一套《淪落人》,旋即第三度奪得《香港電影評論學會大獎》「最佳男演員」。因為,評審有嘅係專業,而唔係政治枷鎖。

影帝出到街,光環自然有,年輕少女見到佢嗰一刻,自然流露嘅仰慕眼神,以及難以掩蓋嘅興奮表情,亦都無被封殺所抹殺。因為,觀眾眼睛係雪亮嘅,好嘅演員就值得欣賞、支持、集郵,就似畫面中兩位,輪住合照爭住影相,好似fans見偶像咁,不知幾開心。

雖則秋生影完即走表現得有啲cool,但相信佢都係開心嘅。佢只係落一落車買煙仔,費事的士大佬等咁耐啫,阻街就唔好啦。


鍾意就快D Share啦!