掃呢頁CODE去手機

2019年4月19日 星期五

許志安黃心穎偷食:只係同事關係!麥明詩同黃心穎劃清界線 __,安仔,許志安,麥明詩,黃心穎,

Louisa話同黃心穎唔熟!無綫小花麥明詩(Louisa)出席活動,她透露自小被媽媽閲讀的興趣,會因應不同年紀,循序漸進閲讀英文故事書。問她將來會否根 ...


Louisa話同黃心穎唔熟!


無綫小花麥明詩(Louisa)出席活動,她透露自小被媽媽閲讀的興趣,會因應不同年紀,循序漸進閲讀英文故事書。問她將來會否根據媽媽的教育方法教導小朋友?她說:「最緊要係多睇、多聽、多講。(希望第時小朋友拎10A?)唔希望有咁嘅壓力,當時我都係天時地利人和。(驚唔驚自己做咗怪獸家長?)唔希望自己係,第時都會搵媽媽幫手,咁我都唔覺得佢係怪獸家長,所以應該OK。」

講到與Louisa同屬港姐的黃心穎偷食人夫許志安,Louisa表示和黃心穎唔熟:「私底下冇拍過劇,佢係我師姐同同事,大家唔熟,曾經有一兩次合作。(驚唔驚影響港姐形象?)對於呢個睇法,馬國明都喺訪問講過,外人冇資格評論,除咗當事人。(唔評論佢哋感情事,咁你會唔會覺得心穎影響咗港姐形象?)每個人都代表自己,將自己盡量做好啲,我都唔完美,回想都做過後悔嘅事情,會多啲諗吓要自己做得更好。」

問Louisa以後搭的士會唔會更小心?她說:「我揸車都多,安全好多,但揸車技術可以再安全啲,揸車時候再專心啲。」

另外,活動將原定播放黃心穎胞姊黃心美的宣傳短片亦被抽起,該舉辦單位解釋,雖然黃心美不是近日新聞事件主角,但為免模糊發布會焦點,故下此決定。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!