掃呢頁CODE去手機

2019年4月19日 星期五

唔肯表態 心穎凍過水 馬國明同醉娃拉扯 __,馬國明,黃心穎,

「醉娃」譚凱琪當街拉扯馬國明。
唔肯表態心穎凍過水馬國明同醉娃拉扯藝人馬國明前日現身見記者時表示會專心工作,叫大家不用擔心他。昨晚他到旺角為無綫劇集《降魔的2.0》拍攝外景,同場還有 ...


唔肯表態 心穎凍過水 馬國明同醉娃拉扯

藝人馬國明前日現身見記者時表示會專心工作,叫大家不用擔心他。昨晚他到旺角為無綫劇集《降魔的2.0》拍攝外景,同場還有譚凱琪。不過,昨晚的拍攝場口就跟黃心穎及許志安的酒後事件有點應景,劇情講述譚凱琪飲到醉醺醺,原本馬國明見到她都想避之則吉,但譚凱琪卻被人撞到,成個人撲落馬國明身上,期間對他又拉又扯,之後黐到實叫他一起行。即使場口應景,但馬國明開工時相當專業,無礙拍攝情緒,而他昨晚心情明顯不俗,與現場工作人員有講有笑。

他事後大方接受訪問,說到鄭秀文公開表示原諒許志安,他即說:「咁咪好囉!(咁你會唔會原諒心穎?)唔答喇!之前都講晒!」期間,不少街坊見到馬國明都大叫:「我哋好支持你o架!你加油呀!」另外,譚凱琪被問到場口似乎十分應景時,她即有點尷尬說:「都係順住正常咁拍。(馬國明有冇唔開心?)冇呀!佢好專業!」

馬國明心情不俗到旺角拍外景,期間有街坊大叫「我哋支持你!」
  • 馬國明心情不俗到旺角拍外景,期間有街坊大叫「我哋支持你!」





鍾意就快D Share啦!