掃呢頁CODE去手機

2019年4月5日 星期五

黃祥興(前名:黃長興):朋友改唔到口!黃致豪又改名黃祥興 __,黃致豪,黃長興,

係咪改埋今次咋?藝人黃致豪(前藝名:黃長興),現時他的身份證亦已改名為黃致豪,不過似乎大家還未對此適應,不少好友及傳媒都依然稱呼他為長興,所以,由今日 ...


係咪改埋今次咋?


藝人黃致豪(前藝名:黃長興),現時他的身份證亦已改名為黃致豪,不過似乎大家還未對此適應,不少好友及傳媒都依然稱呼他為長興,所以,由今日開始,致豪會再改名為黃「祥」興,記住係吉「祥」個祥喎。

祥興接受東網記者訪問,問到為何再改名時,他說:「一來,好多朋友仲未改到口,佢哋都叫我做祥興,而我本身都覺得Keep住呢個藝名都好,不論對公司同事及觀眾方面都係,本身相士話個『長』字唔係咁夾我,所以咪改番做『祥』興囉!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!