掃呢頁CODE去手機

2019年5月21日 星期二

【講得出做得到】 鐵探收視破33點 惠英紅鬧市絲襪笠頭 __,惠英紅,

【講得出做得到】鐵探收視破33點惠英紅鬧市絲襪笠頭15分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入有惠英紅坐陣嘅無綫劇集《鐵探》由開播到大結 ...


  • 【講得出做得到】 鐵探收視破33點 惠英紅鬧市絲襪笠頭
  • 15分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




有惠英紅坐陣嘅無綫劇集《鐵探》由開播到大結局都一直叫好叫座,紅姐飾演嘅奸角「萬晞華」奸到出汁,成功令一班觀眾對佢又愛又恨。早前紅姐就誇下海口話如果《鐵探》收視有33點,佢就用絲襪笠頭喺鬧市快閃。

今日(21日) 紅姐兌現承諾,一早佢就開Live透露自己即將喺某個地鐵站頭戴絲襪快閃!面對自己即將要進行嘅「壯舉」,紅姐都話自己好激動、腎上腺素飆升!而一個鐘後紅姐嚟到地鐵站,又再開Live,用鮮藍色絲襪笠住頭嘅紅姐一出現就吸引晒周遭群眾嘅圍觀,夠晒爆啊!不過就咁戴住唔夠挑戰性,紅姐走埋入麵包舖買嘢,令一班店員都嚇一跳以為有人打劫!估唔到紅姐咁玩得喎。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!