掃呢頁CODE去手機

2019年5月4日 星期六

【出動鄭子誠】40歲黃嘉樂冧女有計 電台點播《感激我遇見》+我愛你 __,鄭子誠,

黃嘉樂在鄭子誠的港台節目點歌,送給女友。(互聯網圖片)
馬國明的愛情路崎嶇,相對他的《鐵馬》三弟黃嘉樂似乎就幸福得多。40歲的黃嘉樂昨日與攝影師女友Samanth慶祝拍拖兩周年,嘉樂使出無敵冧女招,在鄭子誠 ...


馬國明的愛情路崎嶇,相對他的《鐵馬》三弟黃嘉樂似乎就幸福得多。40歲的黃嘉樂昨日與攝影師女友Samanth慶祝拍拖兩周年,嘉樂使出無敵冧女招,在鄭子誠的香港電台節目《音樂情人》中點歌,令女友感動到喊!



鄭子誠用招牌磁性聲線讀出:「Samantha,不經不覺,我哋已經一齊兩年,好多謝你出現喺我生命裏面,我愛你,嘉樂!」之後便播出鄭伊健的經典情歌《感激我遇見》。



Samantha在IG留言:「讀書嗰時已經聽佢(鄭子誠)嘅節目,而家夜晚有時間都一定聽佢嘅《音樂情人》,好多時喺停車場聽晒先返上樓,我真係好鍾意佢,把聲好好聽,播嘅歌又全部都係我識唱嘅歌,好迷佢!估唔到今晚我哋(與嘉樂)各自收工出嚟食個快飯,食食下Mr.無啦啦開收音機,我秒哭咗啊!」



嘉樂亦有上載一張由外面影入屋內,嘉樂在維港下攬實女友的相:「Happy anniversary!妳快樂所以我快樂。」女友耍花槍回應:「你女朋友好幸福,有個咁冧豬仔嘅男朋友!」Samantha表示曾幫過不少客人影同一角度靚相,今次終於可以與嘉樂當主角,連陳敏之也留言:「好勁呀!點影㗎!幫我影呀!」網民就催嘉樂和Samantha要早日拉埋天窗。



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



黃嘉樂在鄭子誠的港台節目點歌,送給女友。(互聯網圖片)  播放伊健的 《感激我遇見》。(IG圖片) 播放伊健的 《感激我遇見》。(IG圖片)
這張相原來是嘉樂的攝影師女友Samantha親自操刀。  (IG圖片)

這張相原來是嘉樂的攝影師女友Samantha親自操刀。 (IG圖片)
不少網民催二人結婚。(IG圖片)

不少網民催二人結婚。(IG圖片)
一個唔介意食麥記的女朋友。(IG圖片)

一個唔介意食麥記的女朋友。(IG圖片)
 《鐵馬尋橋》幾兄弟Friend足十年,好難得。 (IG圖片)

《鐵馬尋橋》幾兄弟Friend足十年,好難得。 (IG圖片)

鍾意就快D Share啦!