掃呢頁CODE去手機

2019年5月21日 星期二

【爆相爆片】蕭正楠拖老婆慶祝結婚一周年 晒黃翠如浸溫泉相放閃 __,爆相爆片,蕭正楠,黃翠如,

黃翠如同蕭正楠去咗富士山旅行
蕭正楠去年12月在大台頒獎禮上,宣佈跟女友黃翠如結婚了,原來兩人當時已秘婚半年,上月剛踏入結婚一周年,近日蕭氏夫婦蜜遊富士山過二人世界慶祝,被讀者葉先 ...


蕭正楠去年12月在大台頒獎禮上,宣佈跟女友黃翠如結婚了,原來兩人當時已秘婚半年,上月剛踏入結婚一周年,近日蕭氏夫婦蜜遊富士山過二人世界慶祝,被讀者葉先生透過「爆相爆片」分享甜蜜。



葉先生在電話表示:「嗰晚8點,我喺鐘山苑酒店見到黃翠如同蕭正楠已換上溫泉浴衣,在手信店選購手信。過程中大多數是黃翠如跟隨着老公,兩人一直細聲談話,因為現場香港人不多,所以他們沒有特別避忌。」從讀者提供相片所見,素顏的翠如隨意綁起前額頭髮,蕭正楠挑選手信時都要拖着老婆隻手,愛意滿瀉。



兩人連日在社交網貼旅行相,但就沒有晒合照放閃,只從老公的視角及老婆的視角,分享了浪漫的行程,其中包括浸情侶溫泉,翠如BB晒露膊浸溫泉相並留言:「連續浸了兩天溫泉,太享受這種排汗的感覺。在浸完後,皮膚還是紅紅熱熱的時候,敷上Mask,再睡一個真正的美容覺,晚安。幸福的感覺。」蕭正楠則貼了一張捧着豚肉飯,擺出咬唇甫士的相片並寫道:「我要食富士山」網民留言:「cute cute地噃……老婆視角!」



昨日520,翠如貼了一張睇紅葉相,由於相中的她低頭似望着肚子,陳敏之鬼馬留言:「我以為妳……」網民紛紛起哄問:「有咗?」、「老公仔有冇同妳講520呀?玩得開心啲,蜜月快樂,兩個去旅行,記得帶多個返呀!」



去年12月16日,蕭正楠在大台「萬千星輝頒獎典禮2018」上,跟曹永廉獲「最受歡迎電視拍檔」獎項,突然宣佈跟翠如已結婚,原來兩人於去年4月在紐西蘭旅行註冊。



【編輯推介】



【男男海報被禁】黃耀明引哥哥經歷 願大眾不再對同性伴侶拖手驚訝

https://bit.ly/2Wd7vIZ



【FB開火】黃之鋒入獄曹永廉揶揄「快啲香」 網民鬧爆:去大灣區啦你!

https://bit.ly/30yRU64



【下廚慶祝520】手袖遮肚飄孕味 苟芸慧:每日都有開心事

https://bit.ly/2ElGVmX



【要愛就愛】張栢芝渴求靈魂伴侶 開腔剖白生第三胎原因

https://bit.ly/2M6bgfM



【燈神加持】山下智久教韋史密夫講日文 IG粉絲四日突破200萬

https://bit.ly/30pbTnw



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

5月21日 10am-11pm

玩《MINI GAME大挑戰》

贏取魚鱻森虱目魚精共20份

https://bit.ly/2WigzsG

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



黃翠如同蕭正楠去咗富士山旅行 兩人着浴衣揀手信(讀者提供圖片) 兩人着浴衣揀手信(讀者提供圖片)
老公的視角(網上圖片)

老公的視角(網上圖片)
好sweet(網上圖片)

好sweet(網上圖片)
老婆的視角(網上圖片)

老婆的視角(網上圖片)
網民問翠如係咪有咗?(網上圖片)

網民問翠如係咪有咗?(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!