掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

顏仟汶:陪大食顏仟汶撐枱腳 詹秉熙深夜訪香閨 __,詹秉熙,顏仟汶,

「契兄妹」特別情深,詹秉熙同顏仟汶撐完枱腳齊齊返屋企…現年48歲的顏仟汶與80年代無綫小生詹秉熙年前上契,去年突然傳出已婚30年的詹秉熙搭上失婚「契妹 ...


「契兄妹」特別情深,詹秉熙同顏仟汶撐完枱腳齊齊返屋企…


現年48歲的顏仟汶與80年代無綫小生詹秉熙年前上契,去年突然傳出已婚30年的詹秉熙搭上失婚「契妹」顏仟汶,還被拍得於元朗密會時搭膊翹手雨中漫步,甚至一支煙兩份食,男方及後展示與太太一家四口合照闢謠。

日前晚上9時許,顏仟汶與詹秉熙到九龍城歎日本菜,大食的顏仟汶連續幫襯兩間日本餐廳,轉場期間二人吞雲吐霧,在第二間食店更索性坐於門外的露天位置,毫不避忌,即使有途人眼望望亦懶理,繼續邊食邊傾。至凌晨12時許,顏仟汶似乎終於食飽,詹秉熙「自動波」埋單後,再由顏仟汶驅車一同返回元朗的香閨。當駛至村屋附近,顏仟汶先行落車返屋企開定冷氣,詹秉熙則為她泊車後,熟門熟路入屋,直至深夜仍未見離開。

重申「沒有離婚」

一直堅稱與詹秉熙是契兄妹的顏仟汶,再被問二人目前關係時,她說:「係好朋友。(詹秉熙係咪離咗婚?)佢唔會講太太嘅嘢。(如果真係離婚,你哋會唔會進一步?)呢個Moment唔會。(點解?)欠Timing。我哋係有食飯、有見面,亦唔需要避忌。(詹秉熙去你屋企喎?)佢搭我淘寶,嗰晚嚟攞嘢啫!好多朋友都有搭我買。我都單身咗好耐啦,總之依家同佢係朋友關係。」對於近日有傳詹秉熙已正式離婚,身在馬來西亞的他以簡單短訊回覆記者,表示沒有離婚。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!