掃呢頁CODE去手機

2019年5月16日 星期四

謝安琪:又被麥浚龍虐待?謝安琪練轉圈練足一個月 __,謝安琪,麥浚龍,

二人又有新project!今次為廣告拍攝。歌手謝安琪(Kay)與麥浚龍(Juno)以20周年品牌大使身分,到銅鑼灣街頭出席《McCafé20周年限定店 ...


二人又有新project!今次為廣告拍攝。


歌手謝安琪(Kay)與麥浚龍(Juno)以20周年品牌大使身分,到銅鑼灣街頭出席《McCafé 20周年限定店發布會》,Kay以露背裝上陣,兩人又即場炮製飲品。講到Juno為廣告擔任創意總監及導演,他表示過程很有趣:「廣告入面有跳舞嘅動作,拍嘅時候有80個年青人一齊參與,我想個動作係所有人都可以做到,甚至小朋友,全城都可以做到,我哋嗰幕都拍咗120個Take,因為太多人,好多位置,今次都辛苦Kay。」他又謂今次是與Kay的新嘗試:「一齊拍廣告,又要故事同對話,同我哋嘅角色(董折和浦銘心)又有關係。(今次係第一次執導廣告?)唔係,係少,其實呢個廣告係剪輯我哋新歌《廢話》個MV,MV係19分鐘,為咗呢個廣告濃縮成3分鐘。」

問跳舞可有考起Kay?她笑言:「其實嗰個係個轉身嘅動作,我真係好少跳舞,同埋我發現原來自己唔識轉圈,我份人好腳踏實地,所以練轉圈練咗一個月,最後都順利拍到,令我克服人生一樣嘢,可以自轉。」記者打趣Juno經常「虐待」她,之前拍MV要抽煙,今次要挑戰轉圈,Juno即搶答謂:「呢啲叫突破。」Kay亦表示:「唔係,係值得嘅,佢嘅創作意念我好欣賞,每次出嚟效果都好好,我哋互相配合得幾好。」

另外,講到Kay穿得清爽,但Juno就穿大衣,記者打趣她冇義氣,她笑言:「我驚佢搶鏡。」Juno即笑言:「我驚凍親,其實我慣咗,因為拍《風林火山》嗰陣都冇冷氣,要夏天着冬天衫。」Kay亦笑言已經訓練有素,只是在大家見不到的位置出汗。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!