掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

馬蓉:王寶強前妻不雅視頻流出?馬蓉發文回應 __,王寶強,馬蓉,

馬蓉都覺得相中人同佢似樣。內地藝人王寶強離婚官司早前告一段落,前妻馬蓉亦沉靜了一段時間,呢日佢喺社交網站突然甫出一張類似「動作愛情片」嘅截圖,指網上流 ...


馬蓉都覺得相中人同佢似樣。


內地藝人王寶強離婚官司早前告一段落,前妻馬蓉亦沉靜了一段時間,呢日佢喺社交網站突然甫出一張類似「動作愛情片」嘅截圖,指網上流傳呢張相,仲有網民爆相中人就係佢,暗指馬蓉嘅不雅視頻流出,佢即時發文話:「What?me?這圖這麼模糊,怎麼就是我了?看了這圖那些說我出軌的人你們真該去看看眼科醫生,雖然這女孩看上去和我長的很像,但並不是我。」佢最後仲重複講咗三次「不是我」澄清相中人唔關佢事。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!