掃呢頁CODE去手機

2019年7月25日 星期四

李嘉欣:入得廚房出得廳堂!李嘉欣素顏炒粉餵飽老公 __,李嘉欣,

好想食.....大美人李嘉欣最近一家三口去咗意大利旅行,繼之前同老公情侶裝漫步草地後,今次嘉欣就親自下廚炒意大利粉餵飽老公同仔仔,貴為闊太屋企當然有工 ...


好想食.....


大美人李嘉欣最近一家三口去咗意大利旅行,繼之前同老公情侶裝漫步草地後,今次嘉欣就親自下廚炒意大利粉餵飽老公同仔仔,貴為闊太屋企當然有工人服侍,但係嘉欣出到埠就要自己落手落腳喇!見佢左手拎木鑊鏟,右手拎不銹鋼夾,不停攪拌意大利粉,睇上去相當有功架,真係入得廚房出得廳堂,佢喺社交網留言話自己係意大利媽媽,呢位媽媽仲要係素顏上陣,見佢肌膚白裏透紅,點睇都唔似49歲!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!