掃呢頁CODE去手機

2019年8月31日 星期六

港姐2019:姚懿芠稱性向正常 Judas寸爆:佢有資格講? __,姚懿芠,港姐,港姐2019,

Judas同姚懿芠劃清界線。歌手羅凱玲(Judas)下午到尖沙咀出席活動,被問到傳與應屆候選港姐姚懿芠曾有感情轇轕一事,言談間她與對方劃清界線:「幾日 ...


Judas同姚懿芠劃清界線。


歌手羅凱玲(Judas)下午到尖沙咀出席活動,被問到傳與應屆候選港姐姚懿芠曾有感情轇轕一事,言談間她與對方劃清界線:「幾日前有記者問過我,我哋真係好多年冇聯絡。有啲朋友疏遠係冇原因,好自然,不過我覺得有啲奇怪,佢話自己性取向正常,咁即係話我唔正常?佢有咩資格咁講?佢自己突然變咗或變咗正常,咁我唔知,冇所謂。(知佢鍾意女仔?)咁要問番佢清楚啲。我鍾意女仔,亦表明咗有女朋友,呢個世代冇乜所謂,我改變唔到我自己。」


她坦言雖然雙方是中學同學,但不同級並且一向不算熟,問到日後可能工作上見面,會否擔心感到尷尬,她坦言:「唔會,以前係朋友。」
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!