掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

關心妍:返學喇!身兼多職 關心妍拖實囡囡返幼稚園 __,關心妍,

關心妍就算幾忙都堅持送囡囡心心返學!歌手關心妍(Jade)雖然正忙於內地巡唱,但寶貝女楊榮心(心心)開學,做媽媽的當然幾辛苦都親自送返學!現年3歲的心 ...


關心妍就算幾忙都堅持送囡囡心心返學!


歌手關心妍(Jade)雖然正忙於內地巡唱,但寶貝女楊榮心(心心)開學,做媽媽的當然幾辛苦都親自送返學!現年3歲的心心,穿上整齊校服襯蝴蝶結波鞋,和媽媽拖手拖返位於銅鑼灣的幼稚園,見心心和媽咪say bye後,就乖乖步入校園,表現超淡定。Jade接受電話訪問時表示:「感恩心心獨立性好高,佢好鍾意返學,之前佢讀學前班就黐身啲要陪佢上幾日堂,但之後可以自己返學,完全唔喊、唔扭計,我都有教佢如果有同學仔喊,就去攬吓人哋安慰吓人哋」

教囡囡唱歌彈琴

問囡囡返學前可有做足準備?她說:「佢高咗,幫佢買鞋同校服,今次冇之前返學前班咁緊張,依家佢返下午班,不過出年就返全日制,依家等佢可以瞓晏啲。」問可有安排囡囡返興趣班,她指心心現時有學畫畫,覺得囡囡有音樂天分:「唱歌唔係五音不全,所以由我教唱歌同彈琴,發覺佢好鍾意中文字,3歲大已經識『醫院』同『學校』呢啲生字,我諗住遲啲再送個女去學芭蕾舞。」

忙足7日

Jade除忙湊女又要顧及「妍亮生命慈善基金」,是否一日24小時也不夠用?她說:「周一至周五要湊女返學,之後又要趕返音樂治療學院,周五、周六就返內地做巡演,周日因為工人姐姐放假,所以要全日照顧囡囡!(咁咪冇假放?)我老爺、奶奶好好,周六幫我照顧囡囡,我可以同老公二人世界,雖然日日都忙,但我個音樂治療中心幫到人,所以好樂意去做。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!