掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

陳國邦:阿女問係咪親生 陳國邦愧疚:想自冚兩巴 __,陳國邦,

講得好啱!藝人陳國邦與老婆羅敏莊(Mimi)演出音樂劇,表示囡囡陳禛因爲已開學,明天才會來捧場,又踢爆老公剛才在台上忍不住感動到喊,陳國邦表示:「因為 ...


講得好啱!


藝人陳國邦與老婆羅敏莊(Mimi)演出音樂劇,表示囡囡陳禛因爲已開學,明天才會來捧場,又踢爆老公剛才在台上忍不住感動到喊,陳國邦表示:「因為段戲講到個女問佢爸爸,我係咪媽媽親生,一定係出咗好大問題,啲仔女先會咁問,作為一個演員,嗰種愧疚嘅心直情係想冚自己兩巴,好內疚,喊嗰陣係攬住個女,話爸爸媽媽好愛你,只係因為需要工作賺錢,呢個其實都係香港人好大嘅無奈,所以嗰個情感一下子出咗嚟,嗰句說話好打入個心。」但他表示他們跟陳禛關係很好,所以不會有隔膜。

Mimi又表示小時候都有講過這句說話:「因為我細佬有哮喘,所以媽咪照顧佢多啲,但係細個又冇解釋我聽,以為媽咪偏心,所以就問媽咪我係咪親生,當然小朋友講梗係唔會hurt,但大人聽到就會hurt。」問到可會擔心囡囡來捧場時想上台?Mimi笑言:「唔擔心,想上咪上,不過佢自細已經跟我哋做騷,之前想上台因為好奇,但依家已經唔好奇,所以反而會係想睇爸爸媽媽或小朋友嘅演出。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!