掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

容祖兒:容祖兒花數十萬萬歲 紅館騷後台勁多嘢食 __,容祖兒,

容祖兒花數十萬萬歲。天后容祖兒的《PrettyCrazy演唱會》在紅館舉行第十二場,台前演出晚晚精彩,歌迷場場High爆,但其實台後亦一樣如美食嘉年華 ...


容祖兒花數十萬萬歲。


天后容祖兒的《Pretty Crazy 演唱會》在紅館舉行第十二場,台前演出晚晚精彩,歌迷場場High爆,但其實台後亦一樣如美食嘉年華會一樣,自稱「奶媽」的她,除以靚歌餵飽歌迷,在後台亦一樣賜數百名個唱工作圑隊,如化妝、髮型、助手、唱片公司同事及舞蹈員等「衣食」,自掏腰包共數十萬「萬歲」。

祖兒覺得一個成功的個唱,工作圑體功不可沒,所以在後台設「祖兒美食坊」,除提供飯盒外,更加碼派雪糕、還有香港地道的格仔餅及雞蛋仔,據工作人員透露:「食飯時真係好開心,因為有好多小食,仲係晚晚唔同,有時係雪糕、有時係格仔餅或者雞蛋仔,因為呢啲小食唔可以擺咁耐,所以祖兒仲請咗幾位專員,幫大家舀雪糕、即整熱辣辣雞蛋仔及格仔餅,仲係任食放題。」不過祖兒因為要保持「史上最瘦」的22吋纖腰,所以面對美食時,只能淺嘗,食幾粒雞蛋仔過口癮。

祖兒場場都以最佳狀態示人,原來她的靚的確來得不易,每次她返回後台九秒九換裝時,甫坐下即被化妝、髮型及造型師重重包圍,各自各投入工作,祖兒曾說:「感覺好似有九萬對手攻擊我,有次我話想飲啖水,可能真係太多手,混亂中我畀插中鼻哥窿,真係好好笑。」而祖兒也不會空閒,因為要分秒必爭,所以她會爭取時間練琴,或用按摩器自行按腳紓緩連場勁舞後的痛楚。而每晚完騷後,祖兒會返回酒店,做按摩或針灸,有時會和工作人員開會作個唱檢討,不過會盡量凌晨二時就寢,以免過勞影響狀態。

而在第十二場演唱會上的「卡拉ok環節」時,她登上其專用的「紅磡360」吊車升到山頂,連在場的九十歲高齡婆婆都為之瘋狂,晒出早有準備寫的大字報話想唱歌,婆婆唱完對祖兒話:「你好靚呀!」令祖兒好開心。據知歌迷得知坐中價及山頂位可跟偶像近距離接觸時,英皇不斷收到歌迷要買中及平價飛的電話外,更發現有「黃牛黨」炒中及平價飛。另外,祖兒特別穿上價值30萬港幣新裝演出帶給歌迷新鮮感,祖兒說:「好多謝黃偉文幫我揀衫,套套都好靚。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!