掃呢頁CODE去手機

2019年8月17日 星期六

賴冠霖:開咪喪鬧!賴冠霖不忿粉絲接機亂踩痛腳 __,賴冠霖,

又真係誇張嘅,不過都係因為你紅啫…韓國限定男團WannaOne前成員、台灣藝人賴冠霖,早排就陷於與韓國Cube事務所的解約拉鋸戰,不過人氣高企嘅佢,尋 ...


又真係誇張嘅,不過都係因為你紅啫…


韓國限定男團Wanna One前成員、台灣藝人賴冠霖,早排就陷於與韓國Cube事務所的解約拉鋸戰,不過人氣高企嘅佢,尋日(16日)現身機場,被接機的粉絲圍到行唔到咁滯,混亂之中竟然被踩甩左腳波鞋,搞到佢即時怒火急燒,走出機場之後,嬲到開Post大鬧粉絲唔好再接機,仲反問:「如果今天踩傷我的左腳,明天沒法如期參與工作的話,請問誰來負責?」

雖然17歲仔係好好火,不過今次令到男團出身嘅賴冠霖嬲出天際,原來係佢被踩到嘅左腳踝曾有初中練球時候嘅舊傷,前一日舊傷復發,加上現場情況非常危險,搞到佢要親自開聲呼籲粉絲唔好接機:「從來都沒有呼籲大家接機,從來都不覺的機場是可以追星的地方,各大機場都是公用空間。……將心比心,大家都是人,我不是超人。還有很多話想說 但是我打住了 大家都是文明人 應該懂得。」

而佢今次嬲豬發文仲令佢上咗微博熱搜,唔少人都撐佢發聲呼籲粉絲理性追星,安全第一,不過亦有網友話佢言詞過激,似鬧人多過勸人。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!