掃呢頁CODE去手機

2019年8月19日 星期一

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】林盛斌自責辜負仔女期望 __,林盛斌,

林盛斌承認因工作關係少時間陪伴仔女。廿四孝慈父林盛斌(Bob)因為要孭起照顧一頭家,承認因工作關係少時間陪伴仔女,他自責:「我覺得我辜負咗小朋友對我嘅 ...


林盛斌承認因工作關係少時間陪伴仔女。


廿四孝慈父林盛斌(Bob)因為要孭起照顧一頭家,承認因工作關係少時間陪伴仔女,他自責:「我覺得我辜負咗小朋友對我嘅期望。」早前阿Bob接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他與主持人俞詠文(Angela)暢談最窩心是仔女一齊攬住他說:「爸爸我好掛住你。」短短幾秒已足以補償他在外地捱生捱死工作,他說:「點樣辛苦捱更抵夜,講嘢講到聲都沙埋都好,都抵番晒。」想知更多阿Bob同仔女嘅窩心時刻,就要留意《閨蜜睡房》喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!