掃呢頁CODE去手機

2019年8月10日 星期六

馮盈盈:寶寶想轉稱呼!馮盈盈爆男友有意做幕前 __,馮盈盈,

好鬼Sweet!藝人馮盈盈現身她有份配音的《憤怒鳥大電影2》首映,醫生男友寶寶、好友麥明詩和江嘉敏也有到場支持。寶寶初時表現怕醜不欲上鏡,但最後跟盈盈 ...


好鬼Sweet!


藝人馮盈盈現身她有份配音的《憤怒鳥大電影2》首映,醫生男友寶寶、好友麥明詩和江嘉敏也有到場支持。寶寶初時表現怕醜不欲上鏡,但最後跟盈盈大方翹手合照,非常甜蜜,訪問期間她又大讚男友靚仔。

拍住上做神鵰俠侶

盈盈笑指因男友今日沒有星級化妝師和髮型師為他打扮,才這樣怕醜,她說:「佢今日特登放假嚟支持我,佢仲叫咗十八個醫生朋友一齊嚟,不過佢哋全部有家室,我工作方面終於可以益到佢。」盈盈向來以寶寶來稱呼男友,她指男友最近欲改名:「佢想改個型啲嘅名,叫佢鍾醫生。(佢今日好尷尬?)佢至今未有面對鏡頭嘅經驗,佢有意幕前演出,但要考完專業醫生資格先,佢已經考到風濕及臨床免疫科資格,所以我今日帶佢嚟見吓大場面,當熱身。希望佢下次可以上嚟我同麥明詩個節目《#後生仔傾吓偈》做嘉賓,將來大家可以拍住上合作,佢講醫學方面,我講飲食,好似神鵰俠侶咁。(開個節目畀你哋?)可以呀!(你簽佢,做佢經理人?)我自己都搞唔掂自己喎!」

讚配音工作好處多

另外,盈盈透露今次是首度配音,每日配八小時,配了五日:「原來配音好攰,返到屋企一粒聲都唔想出,變得好靜,寶寶發現原來咁可以令我變靜,佢都好鼓勵我做多啲呢類工作,又可改善懶音,呢個工作我有賺。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!