掃呢頁CODE去手機

2019年8月24日 星期六

容祖兒:古巨基支嘢多毛又黑 爆容祖兒醉攬屎塔 __,古巨基,容祖兒,

基仔爆大鑊!樂壇天后容祖兒第18場《PRETTYCRAZY演唱會》,到嘉賓環節時,祖兒表示:「今日個嘉賓係雄性動物,好濕、又特別專一,佢但凡同老婆一齊 ...


基仔爆大鑊!


樂壇天后容祖兒第18場《PRETTY CRAZY演唱會》,到嘉賓環節時,祖兒表示:「今日個嘉賓係雄性動物,好濕、又特別專一,佢但凡同老婆一齊,剩係見到佢不停掃老婆背脊,好似同細路仔掃風一樣,佢又非常鍾意講爛Gag,我為咗做騷 keep fit ,成日練二、三頭肌就係練唔到嗰塊肌,不如我哋今日請佢上嚟」在觀眾歡呼聲中,祖兒和嘉賓古巨基仔合唱《愛得太遲》。

被追問生仔

唱完歌,基仔先說:「阿祖,係咪要摸吓我濕滑隻手先?」祖兒反問:「你嗰支嘢咩嚟?」基仔答到好曖昧:「我支嘢又黑鼆鼆,又毛鬙鬙。」以為講黃色笑話,原來係講緊佢支咪套:「係一條羽毛球柄嘅毛巾套呀!因為我呢幾年整壞咗不知幾多支咪,成八萬幾蚊一支。因為手汗太大,一揮手成支咪飛走咗。」祖兒又問:「撞鬼你做乜咁遲先嚟我度。」基仔就話忙緊,祖兒再問:「忙生仔呀你?」基仔表示:「未未未,我搞緊啲影視工作。」祖兒就死咬住不放:「講埋生仔先啦,大家好關心。」基仔笑住:「你有經驗咩?我以為你有經驗要過畀我。」祖兒就一輪嘴:「唔係,我想話講緊個時間呀!我都就嚟唔得啦,你好快啲!」基仔即刻話:「大吉利是!」

捽老婆大髀?

然後基仔發功:「尋晚我哋嚟睇騷,喺後台同祖兒影相,我老婆話畀我捉吓22吋嗰條腰先,因為阿祖真係瘦咗好多,我老婆都有22吋,不過喺大髀度,我真係好羡慕。」祖兒又說:「你摸佢大髀咪得囉,你眾目睽睽都慣咗係咁捽、係咁捽,捽神燈咁!哈哈哈。」逗得觀眾大笑。

祖兒醉酒發功

之後基仔再爆她的瘀事:「大家想唔想聽容祖兒平時生活傻瓜嘢?阿祖係一個好乖唔識飲酒嘅女仔,同我一樣……」祖兒即反駁:「同你一樣?哈哈,你係酒筲『基』。」基仔就繼續話:「Mani(經理人)教我哋飲酒,我真係唔識、唔鍾意㗎,有一次Mani同你嚟我家食飯,你前面有個朋友生日,遲咗到,咁你喺我樓下按對講機,Mani咪即刻落去接你,但係接咗你上嚟之後, Mani話:『佢呀,喺樓下,人哋(保安)同佢講,容小姐你可以入去,佢話你點知我姓容㗎』嚇到Mani即刻扯你走。」祖兒笑到差啲企唔穩:「我唔記得啦。」基仔再接着說:「未講完呀我,你上到我屋企已經wing wing哋,你第一件事坐喺地吓,跟住向天不停發功,我以為你整整吓成個人可以飛起,哈哈哈。」

有片為證

此時祖兒笑到成個人坐喺地,但基仔再爆:「跟住你入咗廁所,Mani就不停敲門,但你冇反應,之後個門鎖鬆開咗,只係見到你攬住個屎塔呀。我哋扶你起身,你話:『基仔!我發誓呢度係我嚟過最好玩嘅地方!我唔知個座廁咁好玩㗎,早知我都玩吓」語畢,祖兒笑到瞓地後就話:「我淨係記得古巨基不停塞我食嘢。」基仔還說有拍片為證,全場都大叫想睇。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!