掃呢頁CODE去手機

2019年9月13日 星期五

張振朗:黃心穎即將重現公仔箱 張振朗揭真正原因 __,張振朗,黃心穎,

幾套劇都冇得出街堅係黑仔!無綫藝員張振朗晚上為節目《香港唱好演唱會》錄影,張振朗孭飛的劇集《牛下女高音》因女主角黃心穎發生「安心偷食」事件,劇集被擺入 ...


幾套劇都冇得出街堅係黑仔!


無綫藝員張振朗晚上為節目《香港唱好演唱會》錄影,張振朗孭飛的劇集《牛下女高音》因女主角黃心穎發生「安心偷食」事件,劇集被擺入「雪櫃」,但近日突然被「解凍」更被安排作台慶劇,他說:「我都係啱啱先知係台慶劇,好驚喜,呢套正嘢嚟㗎,希望大家留意一班前輩演出,呢套仲係King Sir(鍾景輝)退休之作,希望觀眾將個焦點放喺班前輩度。」


張振朗指未有與黃心穎聯絡,但得悉監製聯絡過她但未獲回覆,稍後他也會嘗試聯絡,但她是否參與宣傳則由公司安排。


曾經有多套劇拍了因種種原因未能出街,今次張振朗終於洗脫黑仔「污名」,他笑說:「依家仲有《堅離地愛堅離地》、《機場特警》、《極道怪咖》未出街,一部一部嚟啦,由幾個月前全部唔出得街,到依家出得,要睇時機同埋等個天安排。」他又認為《牛》出街因劇情勵志劇,講述一班中佬去追蹤以前的經歷,相當有情懷。問到劇集安排台慶檔出街是否鋪排給他攞獎?張振朗笑說:「應該唔係啦,不過,如果公司畀獎我當然接受,哈哈。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!