掃呢頁CODE去手機

2019年10月19日 星期六

王志康:為鄺潔楹破產!王志康頹到要食二手飯 __,鄺潔楹,

講緊《愛.回家之開心速遞》劇情!無綫娛樂台主播王志康(Hiroki),最近加入處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「校花Venus」鄺潔楹(Judy)的前 ...


講緊《愛.回家之開心速遞》劇情!


無綫娛樂台主播王志康(Hiroki),最近加入處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「校花Venus」鄺潔楹(Judy)的前度「智霖」。Hiroki最初知道有機會入劇時,興奮又有點抗拒,他說:「因為角色係做一個為前女友而破產嘅大學生,仲要食人哋『二手飯』,角色造型好頹,同我做主播嘅形象好唔同,都驚觀眾唔接受,同埋演戲我都算係一個初哥,驚自己掌握唔好個角色,不過既然有呢個機會,就要盡全力演好佢。」


Hiroki直言好彩劇集播出後,獲不少人讚,更有網友留言支持:「最開心劇集出街後,導演同我講我演得好,仲話角色應該會再出現。自己都有上討論區睇,有唔少網民都話個角色做得好,睇到呢啲留言,都覺得係一種鼓勵。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!