掃呢頁CODE去手機

2019年10月4日 星期五

湯寶如:演唱會延期!湯寶如情緒問題取消個唱 __,湯寶如,

湯寶如演唱會改期,日子稍後再作公布。歌手湯寶如(湯記)原定本月14日在旺角麥花臣場館舉行演唱會,湯記剛在社交網張貼演唱會取消聲明,她表示很遺憾,以個人 ...


湯寶如演唱會改期,日子稍後再作公布。


歌手湯寶如(湯記)原定本月14日在旺角麥花臣場館舉行演唱會,湯記剛在社交網張貼演唱會取消聲明,她表示很遺憾,以個人理由選擇將演唱會暫時延後,具體詳情日後再作公布。湯記對今次決定所造成各方不便深表歉意,她感謝幾間主辦單位及所有購買門票的觀眾諒解。而主辦單位亦發出通告,指明白及尊重湯寶如取消音樂會之決定,並公告已購票的觀眾將獲全數退款,包括票價、手續費及運費。


湯記接受東網訪問,她坦言:「其實我由9月頭已經掙扎,諗住同主辦單位講延期,又同唱片公司傾咗遲啲先出,因為冇乜心情,(受社會氣氛影響?)有少少,但我覺得係自己問題,擔憂啲觀眾嚟睇我個騷,依家又幫ViuTV主持緊個音樂節目,我唔想好多壓力。」她坦言自己是過分緊張的人,原本開音樂會係好輕鬆,但她不想承受太大壓力,她說:「依家個個都好似好擔心咁,(你情緒出問題?)我好易發忟憎,又唔想出街,我有個醫生朋友,佢叫我同朋友傾吓偈,我覺得既然自己唔在狀態,作為藝人唔想咁嘅情況下開騷。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!