掃呢頁CODE去手機

2019年10月8日 星期二

馬蹄露起飛腳踢人 阮民安鬧爆 __,阮民安,馬蹄露,

有片段拍到馬蹄露先起飛腳踢黑衣人。資料圖片
有片段拍到馬蹄露先起飛腳踢黑衣人。資料圖片警方前日呼籲巿民不要外出,但馬蹄露前日傍晚6時許卻現身旺角,更與示威者互相指罵而且嘴角血流如注,有指馬蹄露先 ...


警方前日呼籲巿民不要外出,但馬蹄露前日傍晚6時許卻現身旺角,更與示威者互相指罵而且嘴角血流如注,有指馬蹄露先郁手打人遭「私了」,激動之下更向黑衣人起飛腳。被打後的馬蹄露表現驚慌,最後由一名女士及外籍男記者陪伴下,邊喊邊行去旺角警署,馬蹄露說:「佢哋喺度毀爛中國銀行嘅櫃員機,我影佢哋,跟住佢哋就衝嚟打我,搶咗我個電話。」有記者問她拿回電話了沒有,她說:「我攞番,但爛咗。」之後馬蹄露走入警署。

記者聯絡馬蹄露,但她未有回覆。記者致電馬蹄露好友嚴淑明,她說:「好憤怒,唔係顏色問題,係唔應該打人,佢又唔聽我哋講,叫佢唔好出去,係都要去。」嚴淑明隨後透露,馬蹄露下巴和後腦要縫針,幸傷勢未有影響外觀。於凌晨時分,嚴淑明上載了一張握着馬蹄露手的照片,並寫上:「緊握馬B的手不放,為你感到驕傲。」馬蹄露多次在社交網發表撐警言論,把示威者比喻成「垃圾」,「共青團中央」晚上就在微博點名表揚她。

相關新聞:周國賢反擊內地網民:打好繁體字



馬蹄露與抗爭者起爭執,隨後遭「私了」。資料圖片 馬蹄露與抗爭者起爭執,隨後遭「私了」。資料圖片
Tommy鬧爆馬蹄露去影抗爭者大頭,隨後還要起飛腳。資料圖片

Tommy鬧爆馬蹄露去影抗爭者大頭,隨後還要起飛腳。資料圖片

阿檸斥:濕X藍絲

阮民安則在fb鬧爆馬蹄露:「無端端有人埋嚟影X你大頭,你都X佢你無端端走去影人做乜X箒,之後仲要起飛腳踢人,拍真情咩。」商台DJ阿檸也留言:「唔關職業事,你只係一個濕X藍絲,同全世界嘅自私精一X樣。」另外,黃夏蕙晚上在fb表示:「知道老友馬蹄露受傷,我個心好唔舒服!」不少網民也紛紛留言鬧馬蹄露:「被獅鳥係佢平日言論同多管閒事有關,睇個樣,已好留手。」有網民更笑說:「有可能係收維穩費出來搞事,睇佢幾快被內地媒體採訪!」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!