掃呢頁CODE去手機

2019年10月6日 星期日

與太太齊齊罷睇TVB __,TVB,

雖然失業,但鄭敬基感恩太太Angie一直在旁支持齊上齊落。互聯網圖片
鄭敬基被無綫炒魷,幸好他的人生路並不孤單,皆因有太太Angie陪他齊上齊落,他表示:「我太太一早冇睇TVB,佢做咗一個好笑行為。唔記得係100萬定20 ...


鄭敬基被無綫炒魷,幸好他的人生路並不孤單,皆因有太太Angie陪他齊上齊落,他表示:「我太太一早冇睇TVB,佢做咗一個好笑行為。唔記得係100萬定200萬遊行嗰次,我哋經過一個『罷睇TVB』counter,佢就話:『老公,不如去簽名呀!』我當時答佢:『你去簽啦,我贊成你,但我𠵱家暫時都未知道前途係點,我覺得應該有合約精神。』」

是否已沒有再看TVB?鄭敬基說:「我屋企冇裝電視好耐,只睇iPad同手機。仔女喺加拿大,就算有爸爸嘅劇集都未必睇,我寧願佢哋了解多啲社會。」網民一直有反紅媒行動,鄭敬基分享了一個經歷:「有次喺間黃絲茶餐廳,隔籬枱長者爸爸同個女一齊,睇得出政見唔同,個女好得意咁問:『你仲睇唔睇TVB?』爸爸話:『都唔睇啦。』我睇到呢幕好感動,好美麗場面。」訪問完成後,鄭敬基太太來到餐廳,兩人恩愛拖手離去。

相關新聞:陳潔玲反惡法:官逼民反




鍾意就快D Share啦!