掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

陳曼娜:慶祝雙喜臨門!星光熠熠耀陳曼娜 __,陳曼娜,

雙喜臨門,真係要大搞。藝人陳曼娜日前雙喜臨門,請得一眾圈中好友包括宣萱、胡楓、陳彥行、羅敏莊、李成昌、黃智賢、江美儀及林建明等,還有女兒鄭祖兒和乖孫女 ...




雙喜臨門,真係要大搞。


藝人陳曼娜日前雙喜臨門,請得一眾圈中好友包括宣萱、胡楓、陳彥行、羅敏莊、李成昌、黃智賢、江美儀及林建明等,還有女兒鄭祖兒和乖孫女Kaelyn、囝囝及懷孕媳婦齊為她慶祝11月5日68歲生日外,亦順道賀新居入伙。


生日會上收到花及生日蛋糕的曼娜表示:「慶祝生日是最開心,以前生日分幾晚及包場大搞,自己要招呼咁多朋友都好攰,但今年分幾個主題慶祝,貴精不貴多,每晚就只請一圍最好嘅朋友嚟,我可以同佢哋暢所欲言,enjoy美食,自己又食得飽,呢幾晚同朋友都玩得好盡興。」而最令她驚喜係住外地的已婚兒子帶同懷孕太太回港跟她慶祝,又指因連日狂食而增磅,稍後將和沈震軒合作微電影,及開拍ViuTv劇,所以現時要積極減肥。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!