掃呢頁CODE去手機

2019年11月14日 星期四

【浮屍、私了、黑警停不了】cctvb狂刪《解決師》敏感劇情 張頴康戲份變重災區 __,張頴康,解決師,

張文慈同張頴康,喺《解決師》一幕嘅對手戲出街後,張文慈就喺微博度話,隱若記得張頴康嘅對白唔係咁喎!連張文慈都覺得有唔妥究竟《解決師》發生咩事呢﹖等壹仔 ...








張文慈同張頴康,喺《解決師》一幕嘅對手戲出街後,張文慈就喺微博度話,隱若記得張頴康嘅對白唔係咁喎!連張文慈都覺得有唔妥

究竟《解決師》發生咩事呢﹖等壹仔話你知

劇情逐漸進入高潮嘅《解決師》,講黑白兩道,入面當然涉及唔少警察做嘢唔使你教嘅環節。不過套劇好多位都重新配音,令到唔少觀眾睇到黑人問號。

之前就爆出張頴康因為接受唔到阿爸係黑警,結果黑警兩個字就被配音改為「內鬼」。對於已經染紅,而且護警有責嘅cctvb嚟講,「黑警」兩字點出得街。

其實呢套劇唔單只淨係改呢個位,仲有好多地方都改咗。港版無晒,有網民發現海外版反而就原汁原味仲有得睇。好似第五集一場碼頭劈友戲,就手起刀落一鏡不留喇!同埋之後Madam Ma帶隊圍捕黑社會嘅場面,一樣無得留低。

之後張頴康去認屍,本來對白有浮屍,不過對染紅嘅cctvb嚟講,敏感嘅!所以點會唔俾人改埋。之後第六集,張頴康後樓梯私了「喪昇」,同埋「喪昇」喺羈留所用USB線自殺,唔使問都係無咗。

不過講到最敏感,肯定係第十四集一場講張頴康嘅私了片,片段已經俾人擺咗上網,內容係張文慈要佢停職接受調查,依家港首要訴求係成立獨立調查委員會,崩口人忌崩口碗,劇情講警員要接受調查,梗係剪,剪走去

唔怪得網民話睇到張頴康啲反應好唔連貫,難得張頴康喺呢套劇演技大爆發,結果搞到咁 真係戥佢唔抵喇!

其實除咗警察情節,仲有好多香艷鏡頭都刪埋,好似楊柳青服侍李天翔,出浴嗰幕的大露背shot消失之外,之前講到幾乎是全劇焦點嘅馮盈盈激戰張頴康,據聞都會大幅刪剪。

原來大台位剪接師才是真正的解決師!

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!